Sluit Logo DX Solutions

Het volledig verhaal

Van As - MyDog: Bouw klantenportaal


Quote

We zijn supertevreden over de bouw van ons klantenportaal MyDog (Mijn Digitale Ondernemings Gegevens). Een betere partner kunnen we ons niet voorstellen.”

Pijl

Challenge

  • Aanbieden van een performant digitaal platform aan de klanten
  • Administratieve vereenvoudiging
  • Verminderen van papier en papierwerk
  • Verminderen van de workload
  • Koppeling met verschillende externe applicaties
Pijl

Solution

  • Digitaal klantenportaal
  • Elektronisch indienen van verkoop- en aankoopfacturen
  • Online consulteren van officiële documenten
  • Single Sign On capabilities
  • Ad hoc raadplegen van financiële resultaten
Pijl

Benefits

  • Minder papier en papierwerk
  • Verminderen van workload voor ondernemers en accountants
  • Minder fouten bij btw - en jaaraangiftes
  • Minder ad hoc vragen voor de accountant
  • Realtime inzage van cijfers en resultaten

Over Van As

Van As (in Kortrijk en Roeselare) is uw one-stop-shop voor boekhouding, fiscaal en juridisch advies. Bij Van As hebben we een hart voor al wie zijn zakelijke dromen wil waarmaken. Wat uw sector ook is, onze medewerkers steken de handen uit de mouwen zodat u in de beste omstandigheden kunt starten, groeien en bloeien. Van As biedt u het meest complete dienstenpakket op het vlak van boekhouding, fiscaal economisch en juridisch advies. Wij helpen u bij de aangifte van uw personenbelasting en zorgen voor de BTW-aangifte van uw zaak.

 

Als accountantskantoor dienen wij constant te zoeken naar een evenwicht tussen enerzijds intern binnen onze organisatie efficiënt te kunnen werken en anderzijds op een overzichtelijke en snelle manier cijfers en documenten aan onze klanten te kunnen bezorgen zodat zij de juiste beleidsbeslissingen kunnen nemen.

 

Resultaat

Voor de digitalisatie binnen de interne processen van Accountantskantoor Van As heeft DX-Solutions een digitaal klantenportaal ontwikkeld om het papier en papierwerk binnen het bedrijf te verminderen, alsook de workload voor de klanten en oa. de dossierbeheerders te verminderen.

 

Via een koppeling met Therefore kunnen klanten op een eenvoudige wijze hun verkoop- en aankoopfacturen in bulk opladen. Daarnaast worden via een koppeling met het CRM-systeem alle klantengegevens automatisch opgeladen in het klantenportaal en kan het accountantskantoor aangeven wie al dan niet toegang heeft tot het platform.

 

Bovendien kunnen de financiële resultaten en officiële documenten ook ten allen tijde ad hoc online geconsulteerd worden door de klanten van Van As dankzij een koppeling met Silverfin. De koppeling met Silverfin werd gerealiseerd met Single Sign On. Op deze manier dient een klant van Van As slechts éénmaal in te loggen.

Vorige case:

VK - Filestore

Volgende case:

MExT

Terug naar overzicht Blauwe pijlen

Wij staan klaar om ook uw workflow onder handen te nemen

Daag ons nu uit
Of bel ons direct: +32 (0)56 96 96 96