Sluit Logo DX Solutions

Portalen, kunnen we nog zonder?

Xavier Dekeyster
Tot voor kort waren portalen uit de kluiten gewassen ingangen van een statig gebouw. Momenteel zijn portalen alomtegenwoordig. Klantenportalen, HR-portalen, zorgportalen, de toepassingen zijn eindeloos. En hoewel de term nu een andere lading dekt dan vroeger, betekent ze eigenlijk nog steeds hetzelfde: een ingang in uw bedrijf.

Portalen stellen informatie open voor gebruikers die voorheen afgesloten was maar wel op hen van toepassing is. Portalen kunnen voor een verlichting van uw administratieve last zorgen. Denk maar aan het openstellen van facturen op een B2B-portaal of klanteninformatie die uw cliënteel zelf kan aanpassen op een klantenportaal. Portalen hebben verschillende voordelen: 

  • Eén centrale omgeving: handig voor de gebruiker omdat alle info zich op één plek bevindt
  • 24/7 self-service: gebruiksgemak voor onderneming en klant
  • Bijhouden van de data: alles van papierwerk en facturen
  • Historiek: alles is gelogd in het systeem dus deze historiek kan ook geraadpleegd worden

Wat portalen voor uw bedrijf kunnen betekenen, tonen we in deze webinar.

Verplichte velden *